new nails :)

Nie planowałam dodać dzisiaj postu, ale zainspirowały mnie do tego moje nowe paznokcie. Jestem nimi tak zachwycona, że ciągle na nie patrze i nie wychodzę z podziwu jak udało się wyczarować takie cuda, na moich małych paznokciach :) Pomysł na nie miałam w głowie już od dość dawna, chciałam żeby nie było nudno i dużo się działo, co zdecydowanie się udało. Wykonanie pozostawiłam Usługom Kosmetycznym -Secret i jestem po raz kolejny bardzo zadowolona :) Nie pozostaje mi nic innego jak polecić Wam te miejsce :) 











14 komentarzy:

  1. Rzeczywiście są śliczne *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Środkowe i te z panterką są boskie *.*

    chudabaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne paznokcie, zdecydowanie ładniejsze od tych, które miałaś wcześniej ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie śliczne paznokcie :o
    Wesołych Świąt <3

    http://lifesveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym chciała sama nauczyć się takie robić :c


    evil-kolory-zycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejuu jakie śliczne paznokcie ♥ ! A osoba, które je ma jeszcze śliczniejsza :3 !

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejuu jakie śliczne paznokcie :O ♥ ! A osoba, które je ma jeszcze piękniejsza :3 .

    OdpowiedzUsuń
  8. ile płaciłaś?

    OdpowiedzUsuń